Про ліцей

 

“ У с. Богданівка Тульчинського повіту навчати дітей грамоті почали у 1750 році у хаті дяка. У 1887 році була збудована церковно – приходська школа, яка діяла аж до революції. Заняття відновилися тільки в 30-х роках ХХ ст.. У роки ІІ Світової війни  в селі діяла румунська школа.

У 1944 році повернулися до радянської системи освіти.

У 1973 році в селі завершується будівництво типової двохповерхової школи на 450 місць з окремими предметними кабінетами, великим  спортзалом та окремою їдальнею”.

( З архівних документів місцевого краєзнавця С. Поплавського)

 За роки існування школи її стіни залишили  сотні випускників. Багато з них  стали гордістю нашої школи і прославили рідне Поділля. За останні роки школа стала не тільки окрасою та гордістю села, а й культурним осередком.

Сьогодні – це Богданівський ліцей Тульчинської міської ради, в якому навчається 106 здобувачів освіти.

Освітній процес здійснюють 18 досвідчених педагогів, серед яких:

Вчителів вищої категорії – 4

Вчителів І категорії – 7

Вчителів ІІ категорії – 2

Спеціалістів – 1

Бакалавр - 1

Вчителів, що мають звання «Старший вчитель» - 2

Вчителів, що мають звання «Вчитель – методист» -1

Керівників предметних районних методичних об'єднань - 1

Усіх їх поєднує любов до дітей, здатність розуміти їх внутрішній світ.

Колектив знаходиться у постійному творчому пошуку і працює за принципом «Все краще від кожного – колективу, все краще в колективі – кожному».

Педагоги ліцею  працюють над  реалізацією науково-методичної теми «Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості».

Місія ліцею:

Виховання та розвиток особистості здатної до вирішення життєвих та професійних проблем на основі внутрішнього потенціалу.

 Богданівський ліцей є:

закладом гуманності, творчості і постійного пошуку;

закладом радості, комфорту та життєтворчості;

особистісно орієнтований.

 Мова навчання

 Українська

 Профільне навчання

Освітній процес здійснюється за технологічним профілем для учнів 10-11 класів на базі Тульчинського навчально-виробничого комбінату.

 Забезпечення харчуванням

Гарячим безкоштовним харчуванням забезпечені здобувачі освіти 1-4 класів та діти пільгових категорій, 5-11 класів - за батьківські кошти.

 Матеріально-технічне забезпечення

До послуг учнів 12 класів-кабінетів, спортивна зала, тренажерна зала, кабінет гурткової роботи, зала бойової слави, майстерня, шкільна їдальня, внутрішні вбиральні.

Заклад підключений до мережі Інтернет.

 На сьогодні одним із найважливіших завдань є виховання у молодого покоління патріотичних почуттів, активної громадянської позиції, сприяння усвідомленню учнями свого громадянського обов’язку на основі національних і загальнолюдських духовних цінностей. Розвивати такі якості неможливо без широкого залучення учнів до участі в управлінні шкільними справами через колективну творчу діяльність та учнівське самоврядування.

 У нашому ліцеї створено  власну систему виховної роботи, яка ґрунтується на традиціях і тісно пов'язана зі специфікою школи, потребами села. І в цій роботі беруть участь здобувачі освіти, учителі, батьки, а також учасники громадських організацій.

Один із напрямків роботи – це учнівське врядування.

У  Богданівському ліцеї  учнівське врядування є важливою частиною демократичних процесів, які відбуваються як у школі, так і у суспільстві в цілому. Учнівське врядування сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадської думки, процесу соціалізації особистості, ефективнішому входженню в доросле життя.

Діти стають не спостерігачами життя, а його учасниками. Через шкільне врядування відбувається підготовка майбутніх активних громадян, патріотів своєї держави.

Шкільна республіка ТЕМП (талановита, ерудована молодь Поділля) на базі нашого ліцею створена в вересні 2002 року.

Очолює шкільну республіку Президент, який обирається шляхом демократичних виборів.

Шкільна республіка об'єднує учнів 5-11-х класів. Як підрозділ діє організація  молодших школярів (1-4 класи) “Богданівські козачата”. Шкільна республіка має свої символи, традиції. Законодавчим органом республіки є загальношкільна учнівська конференція, яка збирається на початку кожного семестру, в кінці навчального року та по мірі необхідності. Виконавчим органом є Рада міністрів, до складу якої входять міністри, що очолюють 7 міністерств і лідери класних колективів.

Діють такі міністерства:

• навчання та творчості ;

• дисципліни та порядку;

• соціального захисту та захисту прав і гідності учнів ;

• культури;

• спорту і туризму ;

• преси та інформації; 

• по роботі з дітьми та молодшими школярами.

 Використання в своїй роботі проєктних технологій в освітньому процесі – один із шляхів підвищення його ефективності та розвитку творчої активності здобувачів освіти. Він сприяє формуванню компетентностей громадянина-патріота, активної позиції та мотиваційної готовності до участі в демократичних перетвореннях, нагромадженню досвіду участі в різних формах громадянського, соціально-політичного, культурного та економічного життя суспільства через реалізацію проектів.

Ще одним напрямком роботи є функціювання на базі ліцею військово – спортивного клубу «Юний десантник». Він покликаний вирішувати завдання військово-патріотичного виховання в комплексі, де навчальний процес невіддільний від виховного. Така виховна система вибудовувалася у нашому ліцеї протягом багатьох років, були випробувані різні програми діяльності. Але на практиці найбільш прийнятною, що й знаходить відгук серед учнів, батьків і членів педагогічного колективу, визнана організація військово-спортивного клубу «Юний десантник». Саме йому належить системотворна роль військово-патріотичного виховання. 

 Чим ми можемо пишатися? Відразу і не скажеш, але в першу чергу - нашими дітьми. Усміхненими, радісними, захопленими, які кожного дня із задоволенням поспішають до ліцею. А поруч із ними вчителі, які без цих дітей не можуть уявити своє життя. І напевне тому, що учитель спромігся передати частинку своєї душі дітям, наші випускники повертаються до рідної школи вже дорослими людьми і продовжують педагогічну творчість своїх наставників.